środa, 6 listopada 2013

inny/ normalny, co się z tym Światem dzieje?

-Jestem Gejem/ lesbijką
- Mam HIV
- Jestem osobą upośledzoną umysłowo
- Jestem hemafrodytą
- Mam trzy piersi/ ręce
- Jestem poważnie chora/y
- Nigdy nie urosnę, bo jestem karłem
- Kocham bardziej niż inni, bo mam zespół Downa
-Od urodzenia nie chodzę/ nie mówię/ nie słyszę
- Jestem geniuszem, nikt mnie nie rozumie
- Widzę przyszłość
- Jestem niezdarą, bo mam zaburzenia Integracji Sensorycznej
- Nie mam rodziców, wychowałem się w domu dziecka
- Jestem jak warzywo, skoczyłem z mola na główkę
-Jestem  wyznawcą innej wiary
-Jestem INNA/Y




__________________________________________________________________________________



-Jestem gwałcicielem, zgwalciłem kilka kobiet
- Jestem pedofilem, kocham male dzieci
- Jestem mordercą
- Jestem   złodziejem, to moje hobby
- Jestem homofobem, spaliłbym pedałów i je..ne lesby
- Jestem rasistą, Hitler był wielki
- Jestem zwykłym uczniem, nie wyróżniam się na tle mojej klasy  bo to kicha
- Jestem zdrowy i nienawidzę kalek i niedorozwojów
- Jestem chrześcijaninem, nie toleruję inności
- Jestem NORMALNA/Y?




_________________________________________________________________________________
 Dlaczego to napisalam? POd wpływem tego ciekawego filmu:



 Niestety jest on po angielsku i wiem, że nie każdy go zrozumie, dlatego w wielkim skrócie. Te dzieciaki wykazały się większą empatią, tolerancją i wszystkimi dobrymi uczuciami, od niejednego chrześcijanina, pedagoga, psychologa oraz człowieka który uważa się za normalnego.
Buzia mi się cieszy, kiedy słysze co te dzieci mówią, jak reagują, co mówią : "geje i lesbijki, nie powinni się ukrywać".
Ale cholera jasna, do czego ten świat zmierza?????
Mordercy wstawiają zdjecia przed chwilą zamordowanych przez nich osób na facebooka, a gej nie moze wstawić zdjęcia z chłopakiem (takiego normalnego, nie obnażającego uczuć), bo zaraz będzie zlinczowany przez wszystkich. 
Czlowiek chory musi się ukrywać, bo nikt się z nim nie będzie chciał zadawać.
Rodzice, których dzieci nagle umrą, lub zachorują sa automatycznie odtrącani z towarzystwa, a nikt nie pomyślał o tym, że taki rodzic nie potrzebuje litości czy źle skrywanego żalu. On potrzebuje normalnego życia, żeby choć na chwilę zapomnieć.
 Dlaczego kibole bezkarnie latają z maczetami i kastetami po ulicach, a zwykly obywatel ląduje w pierdlu?Bo przypadkiem szedł obok miejsca bujki? Bo łatwo go było złapać? Bo lepiej trzymać w celi chłopaka upośledzonego, który dokonywał drobnych kradzieży, niż prawdziwego zbrodniarza?
Lepiej jest skopać murzyna, niż napić sie z nim piwa, bo jest czarny i nie pasuje do naszego koloru butów.
-Weź nie podchodź, do tego dziecka, to debil, z takimi się nie zadajemy- szepce babcia do wnuczka pośpieszajac go w drodze do Kościoła.
- Zostawcie naszego Księdza, on nie winny, nic nie zrobił, to wy pedofile jesteście!- Tak, lepiej bronić  gwałciciela, niż dać schronienie ofiarom. To przecież one są winne. To one kusiły.
Dokąd ten Świat zmierza, co jest normalne, a co nie? Co jest NORMALNE, A CO INNE? Co jest złego w byciu geniuszem? Co jest złego w byciu chorym,?  Sami sobie  to przmyślcie, ja nikogo umoralniać nie bedę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o pozostawienie opinii:)