czwartek, 15 sierpnia 2013

szybka recenzja i notka!

Dzisiaj wysiadam z tego tramwaju!" Człowieku co się z Tobą dzieje" Dżem-link??? Od rana, pobudka, sniadanko i zły nastrój. Nie wiem czemu, przecież Dominik drugą noc w swoim krótkim zyciu, całą przespał w swoim łóżeczku. Ale tak- poczułam swoje fałdy, które falują z kazdym moim ruchem jak fale na morzu, dodatkowo roznosi mnie jakaś energia, a pogoda jest do dupy! Goraco! A ja w grubych dresach poszłam do sklepu, czuje jak smierdze! Jestem obleśna, co nie? No czasem tak mam:). Nawet pomalowałam się dla poprawy humoru, a i tak g... to dało. POstanowiłam zrobić porzadek w Piotrkowych gaciach i co znalazłam?:




o To! ^ 6  różnych skarpet, A gdzie są ich pary? Cholerne skarpety, zepsuły mi nastrój.  Wiem, ze gadam bez sensu ale tak właśnie dzisiaj się czuje. bez sensu! A teraz recenzja.

1. Wolverine ( 2013)- Jako pierwszy z serii X-menów, zbytnio do gustu mi nie przypadł. Jest zupełnie inny od reszty i bardziej przypomina film akcji z tanim romansem. Scenki fajne, fabuła może być ale czmu go powiazali z X-menami?  Występuje tylko dwóch mutantów, a wszytsko toczy się wokół "normalnych" ludzi i pewnej urodziwej japonki. Yeah bitch come and get me!
2. A dla fanów tego filmu:

ciekawostka-link , film polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o pozostawienie opinii:)